dimarts, 11 de juny del 2013

Aquest sóc jo...

Bones a tothom !!!

Sóc l'Adrià, un nen de 13 anys de Besalú, un poble molt bonic de la Garrotxa, a l'insti ens fan fer un bloc, i aquí em teniu, però a mi això m'agrada i em sembla que continuaré fent-lo després de l'insti perquè crec que es una bona manera d'expressar els sentiments i compartir la meva vida amb tothom que ho vulgui. En aquest bloc us explicaré més o menys la meva vida que intento fer-la divertida dia a dia per molt que m'ho impedeixi el destí, encara que hi ha algun dia que no estàs gaire content per qualsevol cosa que et passa a la vida.


Buenas a todos!

Soy Adrià, un niño de 13 años de Besalú, un pueblo muy bonito de la Garrotxa, en el insti nos hacen hacer un blog, y aquí estoy, pero a mí eso me gusta y me parece que seguiré haciéndolo después del insti porque creo que es una buena manera de expresar los sentimientos y compartir mi vida con todo el que quiera. En este blog os explicaré más o menos mi vida que intento hacerla divertida día a día por mucho que me lo impida el destino, aunque hay algún día que no estás muy feliz por cualquier cosa que te pasa de la vida .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada