dijous, 13 de juny del 2013

Les vacances...

Aqui no li agraden les vacances...?
Em sembla que no hi ha ningu que no li agradin. Jo d'aqui poc en fare i les estic esperant perque ja n'estic fart de anar a cole.. però are ja no fem gaire res mirem pelis, fem jocs... ha una peli que mirem, que es molt xula es Fenix 1123, are hi ha gent que no li argadara.
Us deixere el trailer.
I tornem a les vacances hi ha gent que li agraden les vacances simplement per no tenir que fer res per obligacio, però a mi m'agraden perque puc estar amb els amic sense haver de pensar, buff.. dema hi ha un munt de deures! que te treuen les ganes de fer qualsevol cosa.
A l'estiu quan tingui vacances del insti us anire explica'n les novetats.


Aqui no le gustan las vacaciones ...?
Me parece que no hay nadie que no le gusten. Yo de aquí poco en hare vacaciones
y  las estoy esperando porque ya estoy harto de ir a cole .. pero ahora ya no hacemos casi nada miramos pelis, hacemos juegos ... Hay una película que miramos, que es muy chula se llama Fenix ​​1123, hay gente que no le gustara.
Os dejo el trailer.
Y volvemos a las vacaciones hay gente que le gustan las vacaciones simplemente por no tener que hacer nada de obligación, pero a mí me gustan porque puedo estar con los amigo sin tener que pensar, buff .. mañana hay un montón de deberes! que te quitan las ganas de hacer cualquier cosa.
En verano cuando tenga vacaciones del inste os ire explica las novedades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada