dimecres, 12 de juny del 2013

El meu ídol...

El meu ídol és l'IKER CASILLAS, el porter del Real Madrid, no sóc del Madrid ni del Barça, jo sóc del bon futbol, però és el meu ídol perque he après molt d'ell, és molt humil. Des de l'any 2005 quan vaig començar a entendre el futbol i veia el bon joc que feia buff... quedava parat.
A futbol l'imitava i mira, me sortia força bé. Un dels meus somnis més importants per a mi és coneixe'l bua!! seria el nen més feliç del món. Cada vegada que he de jugar un partit de futbol i no en tinc ganes vaig al YouTube i poso el seu nom i miro algun video i ja tinc ganes de jugar a futbol. 
Us deixo un enllaç d'algun video que he mirat 


Mi ídolo es IKER CASILLAS, el portero del Real Madrid, no soy del Madrid ni del Barça, yo soy del buen fútbol , pero es mi idolo porque he aprendido mucho de él, y es muy humilde. Desde el año 2005 cuando empecé a entender el fútbol y veía el buen juego que hacía, buff ... quedaba parado, al fútbol lo imitaba, y mira me salía bastante bien. Uno de mis sueños más importantes para mí es conocerlo bua!! sería el niño más feliz del mundo. Cada vez que tengo que hacer un partido de fútbol y no tengo ganas voy el YouTube y meto su nombre veo algun video y ya tengo ganas de jugar al fútbol.
Os dejo un enlace de algún video que he mirado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada