dimarts, 11 de juny del 2013

Un trosset de la meva família ...

Holeeesss

En aquesta entrada us explicaré una mica més de la meva vida personal. Visc a Besalú, amb un trosset de la meva família, la meva iaia, el meu avi, la meva mare, la meva germana i jo...  
...però, el meu pare ja no hi és perquè els meus pares es van separar, però encara que s'hagin separat hi ha molt bon rotllo entre ells, i per a mi aixó és com un regal dins del dolent. I jo no he d'estar amb qui digui algú, si jo vull anar amb el meu pare el truco i em vindrà a buscar igual amb la meva mare.


Holaaasss

En esta entrada os explicaré un poco mas de mi vida personal, vivo en Besalú, con un pequeño resumen de mi familia,  que vive conmigo, mi abuela mi abuelo mi madre, mi hermana y yo ...
... pero mi padre ya no y es porque mis padres se separaron pero aunque se hayan separado se llevan mui bien entre ellos, y para mi eso es como un regalo dentro de lo malo. I yo no tengo que estar con quien diga alguien no, yo quiero ir con mi padre lo llamo y me vendrá a buscar igual con mi madre.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada