dimecres, 12 de juny del 2013

Una putada de la vida...

Sóc molt feliç com l'altra, gent la gent del meu voltant ja ho deu veure, però una de les coses dolentes de la vida és que tinc un problema, a la cama tinc un hemangioma, i que és aixó ? jo no ho sé del tot però més o menys seria com un tumor benigne a la cama que no em deixa fer força i em fa mal, si, ja sé que no és una cosa molt greu...  però m'impedeix fer moltes coses... Quan tots corren, salten, jo me'ls he de mirar, si, puc jugar pero se que després me fara mal, però l'esport m'encanta i per una cosa que m'ho impedeixi no deixaré de fer-ne.
Cada mes vaig al metge per controlar aquest problema i el meu metge té una frase escrita a la paret que és una frase que et fa posar content, molt content, i m'agradaria compartir-la amb tots vosaltres, és la següent.
 
MAI deixis de SOMIAR que sense SOMNIS no hi ha IL·LUSIONS i sense IL·LUSIONS
no val la pena VIURE...
 
No se si us ha agradat però per a mi es una frase molt maca...
 
 
 
 
Soy muy feliz como la otra gente, la gente de mi alrededores ya lo debe ver, pero una de las cosas malas de la vida es que tengo un problema, en la pierna tengo un hemangioma, y que es esto? yo no lo se del todo pero mas o menos sería como un tumor en la pierna que no me deja hacer fuerza y ​​me duele, si ya se que no es algo muy grave ... pero me impide hacer muchas cosas ...
Cuan todos corren, saltan, yo me lo tengo que mirar, puedo jugar pero se que después me hará daño, pero el deporte me encanta y por algo que me impida no dejaré de hacer deporte.

Cada mes voy al médico para controlar este problema y mi médico tiene una frase escrita en la pared que es una frase que tiene algo motivador, y me gustaría compartirla con todos vosotros... es la siguiente.


              NUNCA dejes de SOÑAR que sin SUEÑOS no hay ILUSIONES y sin ILUSIONES
no vale la pena VIVIR...


No se si os a gustado pero para mí es una frase muy bonita ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada